Wednesday, June 29, 2011

2011. június 29.

Reggel szörfölés. Majd reggelire bementünk Lesa-Bellel a városba. Utána Art Museum of NSW. Nagyon lelkes voltam, egész délutánig ott maradtam. Egy kis sötét videoinstallációnál hunytam egy 15 percet, ittam egy pohár bort és remek volt a nap.

Állandó kiállítás: Piquenit (Flood of the Darling),
John Kaldor családi gyűjtemény Benne akik tetszettek: Christo, Sol Le Witt, Tracey Malfatt, Ticky Swallow, Bill Viola, Francis Alys, Andreas Gurky, Nam Jue Paik.

Utána belvárosi séta, majd busszal haza Anthonyékhoz, hülyéskedés a gyerekekkel, kis beszélgetés Lesa-Bellel.

Anthony megjött és nekiállt a hagyományos családi Leg of Lamb-nek. Később megérkeztek Catherine-ék (Elliot és Julia is, persze) Szingapurból. Kellemes vacsora, beszélgetés. Gyerekek szívatják egymást. Julia előadta az iskolai előadását a tudásról, nyelvről, Hitlerről. Ajándékok sikert arattak. Lucy iskolai értékelése ma jött meg, nagyon megdícsérték. A festményeit is megmutatta, fényképeket csináltam.


A végén Catherine elvitt Antoinette Doctorhoz, akik régi barátjuk, itt fogok lakni a hátralévő időben. Nagyot néztek a Gömböc-höz, de nem dobtak ki vele. Antoinette görög-bolgár eredetű, Eric német, mindkettő családja nácik/kommunisták elől menekült. Szóval sorstársak vagyunk.

Holnap korai kelés.


1 comment:

judit said...

Finom kis blog, szeretem. Minden jót.