Sunday, December 4, 2022

2022. december 3. - Melbourne - Mornington

Roelof születésnapi bulija. Reggel lustálkodás, csak 12-re jönnek a vendégek. De azért volt némi bútortaszigálás, rendezkedés. A rendzvényszervezők elfoglalták a konyhát, megkértek minket, hogy hanyagoljuk őket. Kint is rendezkedtek, megjött a zenekar, a mobilwc, a vetítővászon, a virágcsokrokat Veronika vágta a kertből. Nem volt sok nyugtunk, de csak azért mert akartunk volna segíteni, de nem nagyon lehetett.

Szinte mindenki eljött, én néhány embert ismertem korábbról, örömmel üdvözöltek, én is majdnem mindenkit felismertem. Smalltalktenger. De nem volt rossz érzés. Kissé sokat ittam kaja előtt, de még időben befékeztem. Roelof nagy tiszteletben volt tartva, óriási csivitelés hallattszott, bár a világ problémái most sem oldódtak meg. Az előételek asztaláról étvágyelrekesztőket nyaltunk fel, majd Roelof testvérei fényképekkel illusztrált előadásban mesélték R. történetét. Jó humoruk volt, jó előadók és szerető testvérek voltak. A 4. fiú, Ewald nem jött el, nem tudom miért.  Leültettek az asztalokhoz és tálakat kaptunk, amiből nindenki vett magának. Közepesen érdekes kaja volt. Kevés fűszerrel, de ezt már kezdjük megszokni. Asztaltársakkal beszélgetés kellemesen semmitmondó volt, de megflelt a célnak. Veronica mellé ültettek, mivel ezek az Ő napjai voltak velünk és az volt várható, hogy nem fog tudni nagyon mozogni, de hamar továbbállt ismerősökkel szót váltani. Asztaltárs volt még Miltényi György régi ismerős, akivel később hosszan beszélgettünk.

A desszert előt kicsődültünk a kertbe meghallgatni a beszédeket. Roelof éa Catherine barátnője, aki - úgy látszik - versenyben volt annak idején Roelofnál. Nagyon vicces, meleg, meghatott baráti köszöntő volt, skor röhögéssel. Utána Miltényi György következett, aki előásta Roelof bevéndorlási kérelmét az irattárból, és  azzal játszadozott, kiegészítve amúgy szép gondolatokkal. Ez is ragyogó, méltó beszéd volt.

A desszertig volt egy kis idő. Sajnos nagyon fáradt voltam, és elmentem aludni. A desszert után ébredtem. Még néhány rundnyi small és medium talk, majd elfogytak a vendégek. 

Este valami történt a szomszédban, ahol rajtunk kívül majdnem mindenki lakott, és valamire készülhettek, mert búcsúzáskor see you later volt a fordulat. Ennek ellenére miket senki sem hívott meg/át. Törhettük a fejünket. Catherin megígérte, hogy ha van valami, akkor majd szól. Egy idő múlva írta, hogy semmi nincs, mindenki lenyugodott, vacsorázzunk maradékokat. Jó. Gyanús volt, de nem jöttünk rá, mit történt.

El akartunk menni sétálni, de Veronica nem hagyott, mert veszélyes az autó között mászkálni, úgyhogy elvitt a közeli strandra, megnézhettük a naplementét. Ez is jó volt.

Hajnalban a szalonhoz még felkeltem és kellemesen töltöttük az időt.


A mai naphoz most ninc senerg. majd folyt. köv.

 

1 comment:

judit said...

Még mindig jetlag?