Wednesday, May 14, 2008

29. nap - Ayers Rock

Rosszul aludtam, allandoan a Cebra minosegi reklamaciojara gondoltam. Remelem tul lesznek rajta Zsuzsa es Brigi.

reggelizes a svedasztalrol, kellemes beszelgetessel. Szomorubb resze volt az, hogy szinte az osszes ember, akikrol beszelgettunk, mar eltavozott, ugyhogy a datumokat, helyszineket, betegsegeket raktuk ossze, hogy ki, hol, hogyan halt meg.
Bepakolas 10-kor at kell adni a szobat.
Eltervezzuk, hogy megnezzuk a teveistallot, de nem jott a shuttle busz idoben es ezert lemondtunk rola. Tenferegtunk egy keicsit az ajandekboltban, ittunk egy kavet, majd beultunk a buszba es indultunk a repterre.
Ugyancsak egy kis tiprodas, majd be a gepbe.
Meg egyszer rarepultunk a sziklara, es irany Sydney. Vettem korabban egy konyvet (Loretta Napoleoni: Rogue Economics, Allen & Unwin, 2008), es belemerultem az utra. Egy kis alvas is belefert.

Taxival haza. Agnes rossz hirt kapott, egy baratnoje elhunyt, ugyhogy elment egy kondolealasra, en meg itthon maradtam rendezkedni. A kondolealas miatt elmaradt a turkalas a tarolohelyis;gben, ahol nagyanyam sok festmenyet, rajzat orzi Agnes.

Ket ora mulva jon vissza, nagyon szomoru, kedvetlen. kis vacsit keszit ossze a frigobol, majd elvonul lefekudni.
Holnap is lesz nap.

Egy elfelejtett csemege, amit tegnap lottunk a bevasarlokozpontban: persimmon, persze ez is nagyon finom, kulonleges.

Masutt is megfigyeltem, hogy a sorallasoknal az emberek nem nagyon torodnek a sorban utanuk kovetkezovel. Itt azonban meg erosebbnek erzem a dolgot. Mintha elveznek, hogy kihasznaljak az utolso csepp turelmi tartalekot is. Meg akkor is, ha a latoterben benne van a kovetkezo kliens.

Meg egy szilank. Nem orul Agnes hogy erdeklodom Anthony felesege, Lesa-Belle munkaja irant. Nem vilagos, hogy penzert dolgozik-e, vagy szorakozasbol, de erdekes, amit csinal. Kulcsszo: Interfaith. Ez meg kidolgozando.

2 comments:

judit said...

A persimmon (leanyneven kaki) neha itthon is kaphato - jo dragan. Nekem a custard apple volt a nagy felfedezes, ha latod, ne hagyd ki!

jtoth said...

Csak annyit, h nagyon élvezem :)! A gyárral meg ne foglalkozz!